larsdejong.reismee.nl

De start

Eindelijk is het zover. De komende 3 maanden zal ik op Australische grondgebied verblijven. Heerlijk de oostkust verkennen, dat is het doel van de reis. Vanaf februari ben ik bezig met voorbereiden, maar aangezien dat niet zo interresant is om te vertellen/lezen zal ik gewoon bij het vertrek van woensdag beginnen. Rond 1 uur zette familie de Jong koers richting Schiphol, ruim op tijd kwamen we aan omdan een half uur te zoeken naar een parkeerplaats...

Ingecheckt en al was er nog 1,5 uur de tijd om nog te genieten van de allerlaatste Nederlandse koffie. Zodat ik om 5 uur richting het vliegtuig kon gaan. In het vliegtuig was ik natuurlijk zo'n reiziger die eerst ff op een andere stoel ging zitten :P (beginnersfout zullen we het maar noemen), maar eenmaal op de plaats kon de vlucht beginnen.

Totaal heb ik ongeveer 20 vlieguren over 3 vluchten te verdelen. Het eerste uur om naar de UK te reizen. Na 3,5 uur wachttijd de volgende een 12 uur durendevlucht naar Singapore, voornamelijk deze reis duurde lang, maar gelukkig had de Australische vliegmaatschapij Qantas vooriedereen een touchscreen schermgeplaatst op de stoel van de voorganger. Oftewel met films als Ted, The dark knight en de serie 2 1/2 menben ik de reis aardig goed doorgekomen.De schreeuwende baby 1rij schuin voor mij viel zo wat minder op.

VanafSingapore was het nog9 uur naarmijn eindbestemming Sydney. Eenmaal succesvol door de douane en metbagage richtingde hostel waar ik de komende 3 nachten verblijf raad je het al wel... Het REGEND!!

Ach kan mij het schelen, morgen weer 30 graden zon...

Wordt vervolgt...

Reacties

Reacties

Marjolein

Hej Lars,

Wat goed om al van je te horen/lezen! Een lange reis, maar
super dat je op de plaats van bestemming bent!
Geniet en tot het volgende verhaal/blog/mail!

Liefs,
Marjolein Jeroen Timo en Mads

fam. de Jong

TROTS!!!!!!
Wij zijn blij dat je goed over bent gekomen, en zooo leuk om je verhaal te lezen!
lfsxxx

Thijs-Jan

Hey Lars, tof dat je dit doet! Ben benieuwd naar je verhalen!
Oja hier is het voor het eerst echt een beetje koud aan het worden..... dus je zit goed daar ; )

Greets

Thijs-Jan

Anke Jansen

Hoi Lars,

Annet heeft vanmorgen vol trots over jou onderneming verteld.
Geniet van je reis.

Groet Anke

Oma Nijdeken

Hallo Lars Wat leuk dat we je zo kunnen volgen op je reis. Nu je de vlucht hebt gehad, kun je met je vakantie beginnen. Groetjes Opa en Oma Nijdeken

Lars de Jong

Hallo iedereen,

Bedankt voor alle leuke reacties, dat motiveerd zeker om nog vaker een verhaal te schrijven. Zal proberen of ik bij de volgende blog ook wat foto's toe kan voegen.

Maar eerst nog een 3daags surfcamp vanaf maandag.

Tot snel

annet de jong

lieve lars, fijn om weer wat van je te horen! we zijn heel benieuwd hoe het je bevalt daar. heeeeeeel veeeeel liefs van ons xxx

Mike

Hoi Lars, mooi om te lezen dat je op avontuur gaat! Ik heb een paar jaar geleden (ok, inmiddels alweer 20 jaar) een tijd in Israel doorgebracht en daar heb ik nog steeds plezier van. Geniet ervan, maak foto's, herinneringen en vrienden die je voor de rest van je leven in je backpack mee draagt. Ik kijk uit om meer te lezen over je avonturen!

gosdejong@hotmail.com

Hoi Lars,

afgelopen woensdag elkaar net niet kunnen treffen op schiphol (wij naar het koude Finland en jij naar het zonnige australie!!!)

ENJOY!!

gr jose Paul Maes teun

opa en oma de jong

hoi lars, wat leuk om je verhalen te volgen! je moeder heeft een uitdraai gemaakt van het verhaal zodat we het kunnen lezen. we volgen je dus op de voet.
veel liefs van opa herman en oma greet.

Dinie Schouwenberg

Hoi Lars,leuk om je te volgen geniet van je surfkamp ik vind het super leuk om je te volgen.Gr uit Bathmen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active