larsdejong.reismee.nl

Surfer dude

Hallo Iedereen,

Harstikke leuk om alle reacties te lezen, dus hier weer een nieuw verhaal uit Ozzy. Vrijdag ben ik naar Opera House Sydney gelopen, harstikke mooi om te zien. Alleen was het jammer dat het regende. Echter zaterdag kwam hier verandering in. Zaterdag ochtend na het ontbijt heerlijk in het zonnige Sydney gelopen,

De ochtend heb ik gebruikt om te kijken wat ik wou gaan doen. De Taranga Zoo... om daar te komen moest ik met een veerboot naar de overkant en de veerboot was weer bij het Opera House. Tickets gekocht en wachten op de boot. Eenmaal op de boot besloot zij om een kleine tour te geven, prachtige foto's gemaakt en genoten van de omgeving. Om bij de ingang van de zoo te komen moest ik met een gondel omhoog. Over de olifanten heen en meteen door naar de Australische dieren natuurlijk.

Zondag heb ik samen met een kamergenoot doorgebracht op het prachtige strand van Manly. Weer met de veerboot naar het strand en verder lekker genoten van de zon.

Surfcamp stond op het programma van ma t/m wo. De foto's zijn te bewonderen op facebook, en ja natuurlijk was ik in het begin meer in het water dan op het board in het begin, maar na oefenen en oefenen ging het hartstikke goed en kon zelfs al een beetje meer doen de rest van de groep :D. Het was de bedoeling dat ik woensdag avond met de trein weer terug zou gaan naar de hostel, maar door problemen met de trein ben ik donderdag ochtend pas vertrokken.

Wat een fantastische week.

Reacties

Reacties

Marjolein, Jeroen, Timo & Mads

Hej Lars,

Super man! Wat een vet gave foto's ! We hebben ze natuurlijk even via Fb bekeken! Goed bezig!
Geniet verder nog!
We lezen weer met je mee!

Liefs,
Marjolein, Jeroen, Timo & Mads

Ria Bosch

Hoi Lars,
Wat leuk joh wat je allemaal meemaakt daar! Een hele onderneming maar wel iets om nooit te vergeten. En super jouw foto's en verhalen. Geniet ervan!

Groetjes,
Ria Bosch (AAO)

fam. de Jong

Hoi Lieve Lars, het is fijn om te lezen en te zien op de foto's dat je het enorm naar het zin hebt! Wij genieten zo op afstand met je mee! Liefs van ons allemaal

Anke Jansen (exAAO)

Hoi Lars,

Hartstikke fijn dat jij het zo naar de zin hebt. Ben je al op de vismarkt geweest, geweldig om te zien.
Je schrijft beeldend, erg leuk om te volgen.
Ik kijk uit naar je volgende verhaal.

Groet Anke.

Margriet

Heey Lars,

Wat kun jij goede verhalen schrijven, zeg! en weet je wat zo leuk is.....ik weet precies waar je geweest bent en beleef onze vakantie als het ware weer opnieuw. Ik zie ons er zo weer lopen. Heb je al een afspraak met Jan en Marijke? Geniet van het zonnige weer! want hier is het soms waterkoud....je weet wel....echt van dat Sinterklaasweer. Paul is momenteel in Tanzania, dus die heeft het ook beter voor elkaar.



Groetjes van ons allemaal uit Hattem

Heidi

Hoi Lars,

wat leuk ,je verhalen en super mooie foto's van het surfen..zo kunnen we mooi mee genieten van wat je allemaal beleefd..Fijn dat je het naar je zin hebt en geniet van al het moois wat nog komen gaat.

groetjes Heidi en de family.

Thomas

He dude,

Goed bezig jongen, mooie foto's! En dan de vraag der vragen zijn de hapjes ook lekker daar down under ;-)?

Veel plezier nog!

Groet

isabelle

Heey lars,

is het leuk in Australië?
ik wens je nog heel veel plezier.

Groetjes Isabelle

Gep en Elly hofman

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.
Het is leuk om je zo op deze manier te volgen.

Groetjes Gep en Elly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active